Fra 1 land til tilstedeværelse i hele Norden
Strategien er en blanding af lækre madbilleder, stilrent feed og aggressiv influencer marketing. På under 1 år har Grönt bredt sig til hele Norden, og er nået utrolig langt ud med somemangement på Facebook, Instagram og begyndende på Tiktok.
Grönt handler om plantebaserede convenince måltider. De giver forbrugeren et nemt, sundt og tidsbesparende alternativ. Vores strategi var at have fokus på at vækste Grönts instagram- og skabe et madunivers udover det sædvanlige. Vi laver content, paid socials og kommunikation for Grönt. Grönt handler om plantebaserede færdigretter. Vores opgave er at skubbe dem fremad med en fælles strategi.
Kontakt os i dag, og lad os vækste din virksomhed på sociale medier.
0-4397 følgere på kort tid!

+35 influencere på 6 måneder
Vi har arbejdet på, at nå ud til de influencere som ramte lige ned i GRÖNT's målgruppe. Det har resulteret i at kendsskabsgraden i Norden er blevet øget markant.

+15.000.000 reach
I sammenspil med annoncering og influencer marketing har GRÖNT fået et imponerende reach.

+4600 følgere (and counting)
Et vigtigt led i strategien var at få aktive følgere, som engagerede sig i plantebaseret mad- eller som ønskede at spise mindre kød. Væksten fortsætter stødt!
